Bits of Freedom jaarverslag 2015

Zoals ieder jaar hebben wij voor Bits of Freedom, de stichting die opkomt voor digitale bugerrechten, het jaarverslag ontworpen. Om geïnteresseerden een snellere manier te bieden om door het gehele verslag heen te gaan, hebben we net als vorig jaar ook een online samenvatting ontwikkeld. In deze online samenvatting krijgt de lezer een overzicht van de belangrijkste punten van 2015.

Om het jaarverslag zo interessant mogelijk te maken voor de lezer, kiezen we elk jaar een bepaalde stijl die past bij de doelstellingen van de organisatie. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om op een ietwat cynische wijze de oude propaganda stijl te gebruiken. Inspiratie is gehaald op de manier hoe men vroeger elkaar opriep via de propaganda posters om te strijden voor bepaalde rechten. Leuzen als 'United We Stand' werden veelal gebruikt om vroeger samen te staan en zodoende zijn wij gekomen op de moderne versie: 'Connected We Stand'.

Om dit jaar de vrijwilligers extra in de spotlight te zetten, is er ook een poster voor Bits of Freedom gemaakt waarop de namen van alle vrijwilligers te vinden zijn. Deze is in het geprinte jaarverslag te vinden en ook te downloaden